VAD VARE JAG SA?

När Sverige gjorde mål sprang jag upp på mitt rum och satte på mig min sverige tröja, hehe, men det hjälpte ju inte.. Jag sa ju i förra inlägget att Spanien skulle vinna med 2-1. Typiskt att dom gör mål i sista minuten bara..Vi tar igen nästa match mot Ryssland hoppas jag.
Nu är Sofie hemma igen :) yeey.
Har nyss kollat på "A shot at love", det är bra, va sofie som tipsade om det, hehe. Nästa gång är det finalen!
Amanda åkte ut., tyckte att Dani skulle åka, hon ser ut som en kille , haha, gillar inte henne. Hoppas Bobby vinner.
Nu ska jag chatta vidare
see yaa <3

Yes! sofie came to my rescue, haha. Imorgon ska vi till stan och handla lite kläder, äntligen fick jag nåt att göra! & nu har jag fått pengar för mina betyg, fick 800 :) 1 VG = 100 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0