VART FAN ÄR SOLEN?

FREDAG DEN TRETTONDE   13/6

Det känns som om jag kommer sitta inne hela sommarlovet och tråka..
Idag har jag absolut ingenting å göra, seriöst. Skulle vara med Malin, men hon ska med sin syrra till stan och sen kmr hon till mig typ..men det är typ i eftermiddag och vafan ska jag göra nu??
Sara ska också till stan med sin syrra. Jessica vet inte om hon hinner åka dit, för hon ska typ ha match vid 5.
Sofie är på sitt land, kommer hem idag förästen :)

Jag hatar det här när man inte har nånting å göra. SOLEN måste komma snart, annars får jag ett utbrott.
Om 9 dagar åker jag, ska bli jävligt skönt även om inte Danmark är så himla kul. Jag vill bara härifrån, behöver komma ifrån mitt hus, tyresö, stockholm, sverige! Ska också bli jävligt skönt när Sara följer med till landet.
Nu ska jag sluta klaga, det är ju förihelvete sommarlov! Ska försöka tänka positivt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0