19 skoldagar

Hejhej! 12/5
Grattis i efterskott till min blogg som fyllde 1 månad igår, hahah. :)
Igår var det skit varmt och i lördags också. Jag satt på min baksida under markisen hela dagen typ.
Jag kollade på Andra avenyn vid 9, det är fett bra ju.
Mami & jag var på husvisning igår i krusboda, buhu, men huset var större + att det var mkt större tomt. Huset var sådär.. hellre bor jag nog kvar här ;) har bott här i typ 12 år!

Det är bara 19skoldagar kvar till sommarlovet!! Och 5 dagar av dom har vi tema vecka. 1 dag har vi friidrotsdag och 1 dag har vi camp valley, så då blir det bara 12 skoldagar, yeey.
I skolan har vi inte gjort nånting idag typ. Vi kollade på nån skit dålig film som handlade om reklam och sen ritade vi lite och jag hjälpte malin och sara med deras byxor i syslöjden, sen var dagen slut.
Måste plugga till spanska provet som vi har imorgon .. :/ orkar inte
Imorgon är det Desperate Housewives, vill kolla på det nu! undra vad som händer.. Carlos dör iaf inte :)

Nån låt som ni vill att jag ska lägga upp??

Hare bra
Puss!

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0