25:e inlägget, 2 maj 2008

tjaao! 2/5
Skiiit väder.. gud e typ ledsen :/ det bara regnar & regnar.
Igår var det somsagt jessicas födelsedag. Efter jag och jessica hade ätit drog vi till jessicas pappas lägenhet och kollade runt hur det såg ut, hade inte sett den än.
Vi satt och pratade lite vid köksbordet och vi kom fram till att vi kunde sova där för Jessicas pappa var inte hemma så då skulle vi få hela lägenheten för oss själva. Synd att jag inte var på så glatt humör bara, hah, var skit trött, annars kunde vi ju liksom bjudit in lite folk ^^
Jag gick med mina klackskor dit, fy fan va ont jag fick i fötterna, höll på å dö. Skorna är nya så jag måste gå in dom lite grann innan jag kan gå ganska långt med dom..Mina tår döör snart, när dom kommer åt framdelen av skon så gör det ont, icke bra :/
Såå, när vi bestämde att vi skulle sova där var vi ju tvungna att åka hem igen och hämta sovkläder o så..
Vi åkte hem och sen åkte vi dit igen. Det är fett läskigt där när det är mörkt, haha (a)
Det kom typ två killar på moppe som körde om oss på en gångbro. Sen var vi tvungna att gå förbi dom för dom stannade vid deras port.. och då sa dom typ nånting, kmr inte ihåg. Sen när vi skulle låsa upp våran port så såg det ut som om dom kom åkandes emot oss och dom var fan läskiga, haha.¨så vi ba: fort in FORT! men så åkte dom åt andra hållet, hihi.

Idag väckte jessica mej för hon skulle dra till Johan typ vid halv 12 så hon väckte mig typ halv 10 och då var jag liksom fortfarande trött, men men, får sova ut inatt istället!
Vi fixade oss och sen tog vi olika bussar, för jag skulle ju hem och hon skulle typ till Nynäshamn.
Nu har jag hamnat här framför datan och jag har ingenting å göra! vill göra nåt men jag orkar typ inte + att då måste jag gå ut för att komma till nån kompis och det vill jag inte för det spö regnar..
Junior ligger bredvid mitt ben och sover & drömmer.. han får typ nått ryck och håller på å sparkar mig i låret.

Jag får se vad jag gör imorgon, nån kanske vill hitta på nåt?
Juste, jag och sofie vill köpa mineral make-up och jag hittade några bra sidor faktiskt ^^ så skulle jag skriva det till sofie men då hade hon såklart loggat ut från msn den muppen ;)
Åh, chris browns nya låt är så bra , Chris brown - Forever. Ladda ner den vettja!

Ps: Hittade 2 fina shorts & en klänning på: www.forever21.com , ska beställa dom nu i veckan ;)

Ha en trevlig fredag / kväll <3
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0