26:e inlägget, 3 maj 2008

Hejsan! 3/5
Asså gud vad alla ungar här på gården är irriterande! Det började med att typ 11-åringar kom till oss och frågade om dom fick gå ut med våra hundar, och då fick dom det. Och nu har det typ spridits sig över hela jäkla renlavsgången att man får gå ut med våra hundar typ ^^
OK, 11 åringar får gå ut med hundarna men inte mindre barn , dom kan liksom inte ta ansvar för dom.
Idag kom 3 stycken 6-åringar och jag sa att dom var för små, och dom ba: vi har faktiskt 2 stycken 9-åringar med oss. Jag ba: jaha.. så sa jag till pappa att han skulle säga att dom kunde dra, haha. Så dom drog (;
Sen typ 2 min efter kom det en kille med en trehjuling inrullande på vår tomt och öppnade dörren, haha, helt sjukt., han hade typ precis lärt sig att gå, nejmen, asså han var typ 3-4 år och frågade om han fick leka med hundarna ute, man ba: ähhh, okej? Icke sa nicke.
Nu har pappa låst grinden, så ingen kan komma in på vår tomt, mohahaha!
Iaf...
Idag har jag vart i stan med Emilia. Vi försökte hitta bikinisar men det fanns ju fan inga fina! vi ska nämligen bada med klassen nästa vecka på gympan.. Jag vet vilken jag vill ha, men då finns den bara i svart såklart, damp!
Så det blev ingen bikini för oss, men vi hittade jäkligt billiga underkläder minsann.
Vi köpte 2 bh:ar för 50 spänn & så fanns det matchande trosor , 2 st för 30 spänn, så då passade vi på att köpa lite.

Vi såg munspelsmannen på plattan och han var typ fett skum ( som vanligt) och han var skit full typ.
han gick emot oss som en sombie, båda armarna rakt ut i luften, så typ vinglade han fram imellan mig och emilia, haha, uschan buschan.
Sen var det värsta sjuka tanten, hahah, hon var helt knäpp i skallen.. hon typ skrek på ett annat språk eller så var det hennes påhittade språk ^^ så sprang hon efter en kille, hahha, såg så jävla kul ut. Och när vi såg det, så trodde vi ju att han hade snott nåt från tanten, men det var rättaresagt tanten som var helt konstig!

Vi åt lunch på tacobar i hötorgshallen (like always) och mumsade i oss en nacho tallrik tsm.
Sen gick vi till pressbyrån och köpte tuggumi. Asså vi blev helt flumm av dom, seriöst. Vi bara gick o gick och sen frågade vi oss själva vart fan vi var på väg nånstanns xD
Klockan rann iväg och vi bestämde oss för att åka hem. Emilia bor ju i Årstadal och jag i tyresö, så man fick inget sällskap hem ... :/
Gud vad jag ska sova ut inatt. Jag skulle egentligen göra det idag men det blev inte så för jag var tvungen å gå upp 11 och jag gick å la mig typ 2 så jag var fortfarande trött när jag vaknade.

Have a nice day!
Puss!




Kommentarer
Postat av: emilia

mohaha

2008-05-03 @ 18:41:13
Postat av: Sara.S

haha fan va jobbit me alla ungarna! Men tur me underkläderna haha , :P

2008-05-03 @ 18:44:31
URL: http://Saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

haha, jag vet, dampar på dom :P att dom inte inser det själva!
japp

2008-05-03 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0