27:e inlägget, 4 maj 2008

God sen kväll ^^ 4/5
Klockan är 23:43 och jag är inte ens trött, men jag vet att jag måste gå å lägga mig snart för att orka gå upp till skolan imorn..
Har suttit uppe skit länge för att kunna skriva något till en musik uppgift, men nu orkar jag verkligen inte mer, finns ju fan ingen jävla fucking fakta om skiten!
Sara kom till mig förut idag typ vid 3 och vi skulle försöka skriva om musik uppgiften, men det blev typ inget gjort för vi kollade nästan bara på tv hela tiden.
Vi får väl göra klart resten imorgon på teori tiden, bara så att vi inte får IG :/
Innan sara kom åkte jag med pappa och hämtade mamma och moster vid centralen. Dom hade vart i västerås på nån tävling.
Senare på dagen skjutsade pappa mig på cykeln ner till centrum för jag skulle köpa en bikini och pappa skulle handla mat. Jag köpte en röd/rosa bikini på H&M, helt vanlig och fin ;)

Juste, imorn kommer vi förmodligen fortsätta med våra högtalare i skolan men nån har ju tagit min så jag kommer inte kunna göra nåt. Sånna saker händer ALLTID mig, vrf??? Och jag VÄGRAR göra en ny, seriöst, fett jobbigt!

www.saraliksom.blogg.se kan ni höra den orginella och bättre versionen av bleeding love som på radio sjungs av Leona Lewis, men det är faktiskt Jesse Mccartney som har gjort den först fick jag höra av sara idag ;)

Igår kväll: Igår mötte sara mig med en gammal cykel, hah, som hon sen skjutsade mig på. Jag ville åka hem till henne för dom har ju satt upp deras studsmatta, har inte hoppat på ÅR! :P men jag ville ju såklart vara med sara också, hihi <3
Jag hann hoppa ungefär 5 min tills det sa knak i min nacke. Innan "skadan" :
Sara: Kan du göra en bakåt kullebytta?
Jag: aa, tror det.
Sen testade jag och det var då nacken sa knak. Jag har fortfarande ont, dagen efter. Så det blev inget mer studsande för mig inte.
Istället gick vi in och satte oss vid datan en stund och sen vid 10 tiden gick sara med mig till ica backen där papi mötte mig med hundarna.
Det var den kvällen det ;)

Har inte så mycket mer att skriva om idag, men mer kommer imorgon!
God natt, puss!

  hallonröd bikini ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0