28:e inlägget, 5 maj 2008

Halloj! 5/5
Idag har jag vart i skolan som vanligt, inget speciellt hände.
Vi ska simma imorn, och nu har jag en bikini, yeey. :)
Skulle raka benen alldeles nyss och jävla rakhyveln skar mej 3 ggr :O så nu får jag ha ett plåster på ett av såren :P, fast det ska jag ta bort imorgon.
Har inte så mycket att skriva om idag, men här kmr min första låt som jag lägger upp på min blogg nånsinn ( inte för att jag har haft min blogg så länge, snart en månad) men ändå, jag älskar låten! nån annan som gör det?? Har t.o.m. den som ringsignal (a) hihi

Chris Brown - forever

Kommentarer
Postat av: malin

visst är videon och låten sköön!?:D

2008-05-06 @ 20:32:10
Postat av: Denice

Japp, den e skit najs ;D

2008-05-06 @ 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0