Denice på grillspett?

Halloj! 13/5
Lektioner vi har haft idag: NO - NO - IDROTT - SO - SPRÅK.
Vi skulle egentligen ha engelska istället för en NO lektion , men läraren var sjuk eller nåt så vi fick besvara några frågor om sexualkunskap istället. Det tog typ en kvart , sen körde vi lite hänga gubbe ^^
På idrotten kastade vi spjut och spelade badminton. Det var ganska kul tills jag spettade mig själv i magen, höhö.
Jag "lekte" lite med spjutet när vi skulle gå tillbaka till idrottshallen. Så hamnade spjutet i gräset och fastnade och jag hann inte flytta mig tills andra änden av spjutet var på väg in i min mage ^^ hihi. Osmart, i know, men allt gick så snabbt haha, jag hann inte uppfatta situationen förens det stack till i magen.
Okeej, jag vet att det låter lite överdrivet dramatiskt. Så ont gjorde det inte som det kanske verkar och spjutet gick ju inte direkt igenom mig. Men jag fick ett fult sår på magen iaf, och sen började det svida så jag kunde inte ha knäppta byxor i skolan :P tur att jag hade en ganska stor tröja som täckte gylfen.
Jag tyckte det var en ganska kul story , haha. Varning: Lek aldrig med ett spjut!

Sista lektionen hade vi spanska prov, suck. Fast jag, jessica, emilia och amanda hade varsinn *STOR* fusklapp i knät, haha, utan den = IG..
Vi fick tillbaka fysik provet idag, jag fick VG :) Och på So:n fick vi tillbaka prov + inlämningsuppgift. Jag fick G+ på båda.

Några efterlängtade kommande filmer:
1. Prom night
2. High school musical 3
3. 17 again
4. Picures this
5. Will (Rock on)

Jag fick min Frida tidning idag & jag hittade en fin t-shirt från Gina Tricot. Den är ljusblå och har ett stort vitt ankare på sig, 99:-
Har typ inga t-shirtar o sånt , så jag måste inhandla det.

Ha en bra kväll, glöm inte Desperate Housewives,  21:00 kanal5
Puss!

image136              
        Fin bild på Vanessa!                                 

Kommentarer
Postat av: Sara.S

5. Will (Fast som tydligen bytt namn till Rock On!)

2008-05-13 @ 19:04:58
URL: http://Saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

Juste, den också :D

2008-05-13 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0