Enchiladas

Hej igen! 16/5
Det fick bli 2 inlägg idag p.g.a att jag verkligen inte har någonting å göra.. :/
Jag ska tydligen äta Enchiladas idag som jag aldrig har ätit förr, det låter gott, iaf på det sättet vi ska göra de på.
Typ: Små rullar av tacobröd, kyckling fyllning, och sen smält ost ovanpå, muuumms.. Någon som har ätit det?

Jag sitter här å kollar på videor på youtube & och jag ska lägga upp en video av: "The Miley and Mandy show".
Vissa är faktiskt ganska kul å kolla på när man har tråkigt :)
Det är så kul när Miley säger: "Soo folks, I got a little joke for yaa" :P

The Miley and Mandy show
 

Min tv-kväll:
20:00 - talang
21:30 - berg flyttar in
22:30 - 01:30 - Ishockey: Sverige - Kanada

Sen.. godnatt antagligen
Ps: Såg nyss Desperate Housewives reklamen & Gabby vill inte vara med Carlos nu när han är blind, fett dum...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara.S

haha dom e kul! ;) Men hon säger, folks denice inte fox :P

Puss!

2008-05-16 @ 21:57:22
URL: http://saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

oj hihi (a) tänkte väl att det lät puckat!

2008-05-17 @ 12:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0