FEMTIONDE INLÄGGET!

Tjoo! 29/5

hehe, har kommit halvvägs till 100 inlägg i min blogg, har snart haft bloggen i 2 månader ^^
vid 7 ska jag och några vänner dra till crazy night i tyresö centrum, där rongedahl & ola svensson kommer att stå på scen, som jag tidigare har nämnt.
Hoppas jag hittar några snygga jeans eller nån snygg tröja på rea :)
Mina shorts som jag har beställt från usa har lämnat los angeles och hela amerika :D hoppas dom kommer innan skolavslutningen, måste hitta ett svart linne eller nåt liknande till shortsen.
Nån som har beställt från forever21 och vet ungefär hur lång tid det tar för varan att komma till sverige??

Vi hade en svenska skrivning idag om litteratur. Det var skit stressigt! Jag hade typ bara skrivit om 3/6 författare när det bara var 20 min kvar :O texten blev jätte slarvig i slutet...
Min bränna från igår är fortfarande kvar :/ många i klassen såg ut som kräftor, hehe. , jag var inte ensam om det iaf (a)
Nu har jag sminkat mig för jag vill ju inte se ut som en kräfta i centrum bland massor av folk, så nu syns det inte lika mkt, men det gör ondare när jag rynkar på panna, och det svider som fan i nacken. blää..får väl stå ut ett tag till! Hoppas det går över tills på söndag eftersom vi ska dra till grönan då :) Det ska bli varmt hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0