GOSSIP GIRL, SÄSONGSPREMIÄR!

Hejhej! 20/5
Gud vad tiden går snabbt, snart är det fan sommarlov! asså seriöst, det är typ bara 13 skoldagar kvar :) Tiden bara rinner iväg...
Klockan är 19:34 och jag väntar på att gossipgirl ska börja klockan 20:00. Det programmet är så bra!
Ikväll blir det en riktig tv-kväll : Gossipgirl + Desperate housewives + andra avenyn, ska bil roligt.
Tur att man inte har några läxor ^^ eller joo ifs, vi har ju läxa tills på fredag men det gör jag imorn eller nåt, vi ska skriva en berättelse / novell om kärlek. Det är skit svårt att komma på vad man ska skriva om.. Har iaf skrivit klart min kärleks dikt, men den kommer jag inte dela med mig till er, hihi.

För en stund sen hade jag verkligen inte nånting att göra så jag började rita nått och sen visade sig det att det liknande Jesus, not! nejmen, jag försökte iaf, haha (a)

Sara, säger:
  va gör du då??
denice, säger:
jag ritar jesus :P hahahah nejmen, jag har nyss ätit
Sara, säger:
haha ok ;) 
denice, säger:
fast jag ritade av jesus förut  (a)
Sara, säger:
menaru jesus kristus eller jesus, jessica?? :P
denice, säger:
jesus kristus :P haha

Puss!

image145

Kommentarer
Postat av: Sara.S

haha, juste! :P

2008-05-25 @ 08:44:11
URL: http://saraliksom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0