KÄRLEK

Ciao! 19/5
Jag vill bara beställa massa grejjer på nätet , men jag glömmer alltid bort! Jag vill köpa: 2 t-shirt + bikini + shorts + klänning..
Idag har jag vart i skolan och vi har dikstuerat olika frågor inom kärlek och relationer. Och så kollade vi på två filmer. En film var från mtv, det var ganska roligt ;)
Vi ska göra en engelsk dikt & en berättelse om kärlek o så, tills på fredag, orkar verkligen inte.. :/

Efter skolan gick jag och sara hem till mig och jag bytte om och åt lite, sen gick vi hem till sara och då skulle hon göra samma sak. Sen gick vi till alby och startade vår lilla joggingtur. Först sprang vi 1,8 km och sen 1 km till.

Nu sitter jag framför tv (ovanligt va?) och kollar på ett andra avenyn avsnitt som jag redan har sett, men det var faktiskt bra.

Ska gå, Puss!

Fin billig top från H&M. endast 49,50 :-
image144


Kommentarer
Postat av: Sara.S

1,6 vare faktiskt, :P

2008-05-19 @ 21:35:24
URL: http://saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

Juste :P

2008-05-20 @ 14:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0