Oouuppss!

Tja! 25/5
Ojojoj, det var länge sen jag skrev, sista gången var i tisdags! Men jag har inte haft tid och inte haft viljan, var tvungen å göra lite skolarbete o så.
På tisdag har vi en skrivning i svenskan om litteratur, man ska skriva mind-maps om 5 st författare. Har bara skrivit om Bellman , så jag får väl plugga ganska mkt imorn.
Betygen sätts den här veckan, undra vad man får..
I fredags åkte jag, sofie, sara och amanda in till stan för att shoppa lite, fast det blev inte så mkt shopping för mig, köpte hårspray, deo, och mjukisshorts.
Det blev lite strul med sofie och hennes pengar. Hon fick pengar av sin pappa för att köpa ett busskort, sen insåg hon att hon hade köpt kläder för allt, hehe. Så hon var tvungen å lämna tillbaka underkläder på H&M, och då la dom in pengarna på sofies kort. Och det vi inte visste var att pengarna inte skulle komma förens på måndag eller tisdag så det blev lite panik där, men så fick alla lägga till lite så sofie skulle ha råd med busskortet, så nu är hon skyldig mig 100 spänn . Sen blev hon typ jättestolt att hon äntligen fick sitt älskade busskort , haha :D
Igår gjorde jag inte så mkt, satt ute på baksidan i det sköna vädret på dagen och sen på kvällen kollade jag och min familj på eurovision songcontest, jäklar va dåligt det gick för sverige, 18:e plats buhu..
Alla länder röstar ju bara på sina grannländer , så om man inte har så många grannländer så är det väldigt svårt å vinna, tkr det är helt fel att man gör så, menmen..
Det som var roligt med programmet var att Björn gustavsson läste upp hur sverige hade röstat. Han var förstås komisk , men det fattade ju inte europa folket så det blev en lite konstig stämmning :P iaf hur jag uppfattade det.

Idag har jag också suttit på baksidan i solen och senare på eftermiddagen städade jag faktiskt mitt rum, duktigt av mej!
aja, nu börjar parlamentet och sen ska jag kolla på en film.
Hörs kanske imorn
Puss!

Björn gustavsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0