Sofie med hennes islamiska bön, haha

Hejhej! 6/5
Idag var vi och simmade som jag tidigare har nämnt ett antal ggr, men vi simmade typ inte, vi lärde oss att rädda varandra med livbojar o så, det var tråkigt...fast hellre det en att simma skit långt.
Efter simningen åt vi i centrum, det blev pommes frites, haha vad annars?
Sen var vi tvungna att stressa lite grann för att hinna tillbaka till skolan i tid, men vi blev 20 min försenade.
På SO:n fick vi ett papper med lite uppgifter på som vi ska lösa och sedan läsa upp det muntligt i en liten grupp. Det är frågor om mellanöster o sådär, typ irak och dom där länderna.. tråkigt men ganska lätt!
Sofie läste i en islamisk bok, och där stog det en bön, så hon läste upp den, hahah, det lät så hiimla kul :D typ såhär: abaha abdula abaha mohammed .. haha , hittade bara på (a)
Jag ska börja skriva lite roligare rubriker & lägga upp videor så blir min blogg lite roligare iaf :)

Om 40 min börjar Desperate Housewives. Avsnittet verkar skit spännande! Det ska typ komma en tornado och det är nån som kommer att dö, undra vem..?

Sara tipsade mig om en låt alldeles nyss och den var faktiskt ganska bra ;) det är låten nedan:

Aly & AJ - Potential Breakup Song


Kommentarer
Postat av: sara

Jaa den e asbra! En annan bra av dom e Like Whoa och carefull with words!

2008-05-06 @ 21:02:47
Postat av: Denice

Okej :)

2008-05-06 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0