Sommar hit

Tja igen! 12/5
Har varit på en husvisning igen, samma hus. Jag gillar huset mer nu än vad jag gjorde igår, p.g.a större tomt o.s.v.
Innan vi precis skulle äta kom en sommar hit från förra året på radio, nämligen Markoolio - Ingen sommar utan Reggae. Den e fan skön asso ;)
Tidigare idag har jag vart hos tandläkaren. Gubben skulle kolla om jag behövde tandställning och det behövde jag ej. Inte än iaf, men vi ska kolla igen senare när jag har vuxit lite mer. Jag vill verkligen inte ha mina tänder såhär hela livet :(
När vi ändå snackar om tänder så har jag en glad nyhet (enligt sofie). Hon har tappat en tand, haha, och hon är typ jätte glad ^^

Aja, snart börjar american idol, ska gå ner och kolla på det med mi familia.
Hörs troligen imorgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0