Sommarkrysset

Hej nattugglor! haha 17/5
Man blir ju bara frustrerad bara man tänker på hur dåliga Tre kronor var idag i matchen mot finland och de fajtade om brons medaljen.
Slutresultatet blev 0-4 ..

Innan matchen satt jag å glodde på en agentfilm på kanal 5 som heter "Agent Cody Banks" . Den var faktiskt bra ;)
och efter det så kikade jag en stund på Sommarkrysset , Ola svensson & Jason Mraz var b.la där. Jag gillar Jason Mraz låt : I'm yours, den e skön å lyssna på.
Olas låt var också bra tkr jag. Många fjortis tjejer var där , såklart, och stog framför scenen och hoppade som galningar ^^

Jag börjar bli friskare nu känner jag :)
Imorgon är det Gossip girl maraton på 5:an , ska kanske titta på det, men de kanske är lite tråkigt för man har ju redan sett dom å så, men om jag har tråkigt så sätter jag nog mig ner i soffan och glor på det.
Fortsättningen på Gossip girl börjar på tisdag kl: 20:00 och därefter är det Desperate housewives kl: 21:00, yeey, det blir en riktig tv-kväll.
Och på onsdag börjar ju PCD också så det blir kul .

Ps: Idag ere norges nationaldag, :P 17 maj!

Aja, ska nu avsluta bloggandet för idag, men vi hörs förmodligen imorgon
Puss, godnatt!

Jason Mraz - I'm yours

Kommentarer
Postat av: Miilo

Jag måste väl erkänna att jag inte är annat än glad över resultatet i hockey, men jag tycker att svenskarna nog var lite lama på något sett.. Finland - Sverige matcher brukar vara betyligt mer spännande ju :O

2008-05-18 @ 00:29:51
URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0