Sova :D

Tja! 9/5
Bara 3 veckor kvar i skolan, sen sooommaarloov :D Av de 3 veckorna är 1 vecka en tema-vecka så då blir det ju bara 2 veckors skolarbete :)
Jag har inte bloggat på typ 3 dagar så jag skriver bara lite kort om varje dag, (inte för att jag har så mkt att skriva om för typ inget kul har hänt, menmen)
I onsdags hade vi syslöjd i skolan. haha asså sara syr fel hela tiden, så sista gången hon gjorde fel så sket hon i att det blev fel och gjorde sin egen lilla design, haha snyggt *host*.
Sen när sara skulle sy ihop alla delar på sin byxa blev det helt fel IGEN, haha, det såg ut som en luva som satt i baken ^^ man ska ha benen i byxan sara, inte huvet i byxan.

I torsdags hade vi No prov! asså shit va jag pluggade till det provet, absolut ingentiing fastnade i min tröga hjärna!
Men när provet väl pågick så gick det sådär ;) kmr iaf få G.
Jag och emajlia satt typ uppe klockan halv 1 och försökte få in nåt i hjärnan via msn, men det gick ju såklart inte när man va skit trött...

Idag (Fredag) skulle Storbritannien arbetet vara inlämnat.. asså gud vad jag har pluggat den här veckan känns det som. Min hjärna e alldels slut! tillslut fick jag och emma, vi jobbade tsm, ihop alla länder i storbritannien och städer till en text, så det känns skönt att det är över!!
Idag har vi också ett prov om Storbritannien. Det var ett simpelt kryssprov, man skulle bara ringa in rätt alternativ, men jag hade inte pluggat nått så typ några frågor kunde jag inte så bra, men jag gissade bara (a)

Asså jag tror det är nåt fel på min mage, seriöst! Den vill inte ha mat, den e aldrig hungrig längre..
Typ sen i måndags har jag känt att jag inte vill ha mat, när jag bara ser mat så vill jag bara gå därifrån.
Jag åt faktiskt en macka och ett stort glas hallon smoothie när jag kom hem från skolan, duktigt av mig!
Men innan det så hade jag liksom inte ätit sen igår klockan 4, det är riktigt onormalt :O
Jag är fortfarande aldrig hungrig, men i helgen ska vi äta massa god mat så då kanske jag får tillbaka min matlust, hoppas det iaf!

Nu blev det här inlägget väldigt tråkigt kanske för att jag inte lägger upp nån bild eller nån video , men shit the same, ni får klara er!
Hörs senare , får se när det blir, nu i helgen ska jag bara sova :D ska bli najs!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Eat girl!

2008-05-09 @ 19:25:14
URL: http://Saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

Jag har gjort det nu :) nu är min mage normal igen, tror jag ;)

2008-05-10 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0