Stan + solarium

tja! 31/5
om 15 min är det 1 juli, hehe. då är det bara 10 dagar kvar till skolavslutningen!!
Asså fan om inte mina shorts kommer tills dess, annars får jag springa fort till stan och köpa det första bästa., för det är tråkigt om man har på sig kläder som man redan har haft, eller jag vill ialla fall ha ett plagg som är nytt.
Idag har jag & sofie vart på stan, sofie skulle färga utväxten och klippa sig. Fett lång tid det tog, hah :P
Dom fattade typ inte vad sofie menade när hon sa att hon ville färga utväxten, men tillslut sa det klick i deras tröga hjärnor.
Senare på vägen hem så solade vi solarium (a) Jag råkade stoppa i pengar i "stå-solarium", och det vågar inte jag testa , haha, så sofie fick stå där en stund och sen kom hon till mitt solarium, så vi låg två stycken i ETT solarium ;D det gick så bra så, lite trångt kanske.
Imorgon vid 11:15 tiden så ska vi få skjuts av malins pappa till grönan! vi ska hämta upp emilia vid gullmars eftersom hon bor i årstadal.
Det ska bli fett kul, längtar! Jag är typ inte röd längre, hehe, naajs. Jag är inte lika vit som jag var förut (yes) , men en nackdel finns, jag har börjat fjälla på näsan :O hatar att fjälla! aja..

Jag ska nog gå och lägga mig snart , ska upp vid halv 10 imorn, måste duscha ;)
Sov gott
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0