Stor rensning

hej! 16/5
Har vart sjuk i typ två dagar nu, suck.. Har skit ont i bihålorna.
Jag sov över hos jessica inatt , hos hennes pappa, och då kändes det som om jag var ganska frisk, men sen på morgonen var jag sjuk på nytt igen..
Vi gjorde bildanalysen , men jag kan inte lämna in den.. eller min brorsa ska nog lämna den åt mig, annars får jag typ inte G i bild :/
Nästa vecka har vi tema-vecka och sen är det bara 2 skolveckor kvar, sen är det sommarlov! :)

Igår gjorde jag och mamma en stor rensning i mina garderober. I ett skåp fanns massor av saker som jag har gjort på dagis och i förskolan, det var kul å kolla på det ;)
Och så fick jag se lite kläder som jag hade när jag var liten.
vi gjorde iordning en låda med saker som jag ska spara och ta med mig när jag flyttar hemmifrån och ha det sen när jag blir vuxen. De e ju kul å spara lite gamla saker.
På dagis skrev min fröken ner en berättelse jag berättade till alla dagisbarn. Här är den:
Det var en gång en gumma som bodde i ett hus, det var en gubbe också, sen skulle dom gå ut, dom träffa på en sjö. Nu var dom så trötta att dom skulle gå hem, dom skulle titta i jackan om det fanns en nyckel, det fanns ingen nyckel för dom hade tappat den på vägen. Men var är nyckeln???????

Fett spännande berättelse, haha, NOT!  Jag var typ 5 år när jag berättade den.
Och i mina texter skrev jag jättemånga roliga stavfel som: dera = dära , smela = smälla , jelper = hjälper. :P

Jag kan inte följa med på bio idag med några kompisar :( vi skulle se "what happens in Vegas", och jag vill verkligen se den, menmen, det blir inget av det för min del.. får se den nån annan gång istället!

Ska gå
Puss!

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0