Sverige - Ryssland

Tjaao! 10/5
Ojojoj, här är det bråk på ishockey planen, hah. Sverige - Ryssland.
Sverige leder faktiskt med 1-0, duktigt!
Douglas Murray fick en utvisning, inte för att jag vet vem det är, haha, men det var iaf han som började bråket, inte bra!
Aja, nu ska jag inte snacka hockey för jag vet ingenting om det (a)

Idag har det vart en skiiit härlig dag! Sov ungefär 12 timmar inatt, så jag var ganska pigg å glá när jag klev upp.
Jag följde med mamma och pappa till handelsträdgården och köpte lite blommor till våran mini-trädgård.
När vi kom hem så åt vi en tonfisksallad, skit gott! och sen började jag plantera :P
Sen rann tiden iväg, och det var dags för finalen i körslaget. Team Cans vann. Det var ganska bra, men jag tkr Team Brolle var bättre ikväll faktiskt ;)
Vi åt en väldigt sen middag. Halv 10 stod maten på bordet, höh. Vi åt grillad antrikå ( haha, vet att det inte stavas så, men men, ni fattar)  med vitlöks kroketter.

Jäklar, nu blir det bråk igen, haha, det här är ju kul! Nu fick en ryss utvisning, mohaha.
Aja, ska dra!
Pusshej <3

PS: älskar jesse mccartneys låtar, här är en av hans bättre som han har gjort ;)

Jesse McCartney - Leaving
 

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Aa den e asbra! Men varför la du inte ut den riktiga musikvideon??

2008-05-10 @ 23:05:59
URL: http://saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

Var det inte den riktigt :P jag kollade inte. ska byta

2008-05-10 @ 23:06:44
Postat av: fanny

bra låt!

2008-05-17 @ 16:44:54
URL: http://fannyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0