YES!

God kväll! 18/5
Yes! Rysk seger idag i finalen mot kanada.
Kanada trodde väl att matchen redan var avgjord när de ledde med 4-2, men det var det inte.
Sen i 3 perioden kom ryssland ikapp och plötsligt stod det 4-4 på resultattavlan.
Det blev tilläggs tid i matchen och de som gjorde första målet fick gå hem med guld medaljer runt halsen & första målet gjorde ryssland.
Kanada chockades nog rejält skulle jag tro, haha:)
Ryssland blev såklart överlyckliga och är nu mer världsmästare i ishockey!
Asså ni kanske tror att jag är värsta hockey nörden, men det är jag vanligtvis inte.
Jag gillar bara att kolla på VM i ishockey och fotboll ;) och EM kanske...

Imorgon är det temavecka som jag har nämnt ett antal ggr menmen, det blir nog en lugn vecka hoppas jag.
Jag och sara ska ut å springa 2 km imorn faktiskt. Jag kläckte en idée att vi kunde börja springa typ 2 grr i veckan.
Sen jag slutade på fotbollen så har jag typ bara suttit hemma och tråkat, jag blir så himla rastlös, men nu ska det bannemej ändras!

Skriver mer imorgon, ska sussa nu, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0